Legyél szenvedélyes
És tedd szerelemből! Ha nem szereted, akkor miért csinálod? Ha karriert építünk, vagy olyan munkát folytatunk, amely valóban nem a szenvedélyünk, akkor eladjuk magunkat. Ez olyan, mint az a srác, aki egy IT-szakember, de igazából egy zenekar énekese akart lenni. Úgy gondolom, hogy ha tényleg azt csinálod, amit szeretnél, akkor kreatívabb, motiváltabb, ráhangoltabb leszel, és sokkal nagyobb valószínűséggel leszel anyagilag is és személyesen virágzó.
Dolgozz keményen
Légy jó
És ez alatt azt értem, hogy nagyon jó. A sikeres emberek a nagyságra, nem a középszerűségre törekednek. Tehát erőltesd magadat (és csapatodat), hogy megbizonyosodj arról, hogy elérd végső lehetőségeidet. Ne felejtsd el megünnepelni a győzelmeidet, mert ez nemcsak bizalmat ébreszt csapatodban, hanem munkatársaidat is motiválja.
Fókusz
A fókusz mindig a sikerhez vezet – ami nem lehetséges anélkül, hogy egyértelműen hangsúlyoznánk a legfontosabbat. A vezetőknek pedig folyamatosan emlékeztetniük kell magukat erre a létfontosságú igazságra. A fókusz megköveteli a küldetés és a jövőkép követését.
Tálald
Az ügyfélszolgálat kiválósága mindig is az egyik legfontosabb versenyelőny volt, és mindig is az lesz bármely vállalkozás számára. Ügyfeleid igényeinek kielégítése segít egy nagyon erős és emlékezetes márka felépítésében. Légy érzékeny, figyelj és hallgass – akkor értéket fogsz teremteni. Tanulj az esetleg hibáidból és folytasd tovább.
Ötletek létrehozása
A szolgáltatáson kívül: a találékonyság, a hitelesség és az előrelátó gondolkodás végső soron vezérli a márkádat. A törekvés az alkotói folyamat része.
Legyél kitartó
Az üzletfejlesztést és a vállalkozói szellemet szeretetből kell kiépíteni – és minden nagy szerelemhez szenvedélyre és kitartásra van szükség ahhoz, hogy megvalósítsd álmaidat. Bár meg fogsz tapasztalni kudarcokat és mélypontokat, sikereket és diadalokat is találsz majd ezen az egyáltalán nem lineáris úton. Maradj kitartó!